Cennik

Nasze biuro rachunkowe świadczy usługi księgowe skierowane do wszystkich podmiotów gospodarczych - tych małych, średnich i dużych firm. Niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa, nasza księgowość jest na najwyższym poziomie a wycena naszych usług zawsze jest bezpłatna.

 

 

Zobacz jakie dodatkowe korzyści wynikają ze współpracy z biurem rachunkowym Taxform.
 Dodatkowe korzyści dla Klientów.

 


PEŁNA KSIĘGOWOŚĆ

prowadzenie ksiąg handlowych wraz z obsługą kadrowo-płacową


Nasze biuro w ramach prowadzenia ksiąg handlowych oferuje m.in.:
  • prowadzenie ksiąg handlowych,
  • prowadzenie ewidencji podatku od towarów i usług VAT,
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych,
  • sporządzanie raportów miesięcznych i rocznych,
  • sporządzanie sprawozdań do GUS,
  • sporządzanie i składanie deklaracji do US i ZUS,
  • reprezentację spółki przed urzędami.


Obsługa kadrowo-płacowa w której skład wchodzą m.in:

  • sporządzanie listy płac,
  • sporządzanie deklaracji PIT-4,
  • sporządzanie raportów RMUA,
  • sporządzanie deklaracji ZUS i wysyłka drogą elektroniczną,
  • nadzór nad dokumentacją kadrową - w tym przygotowywanie umów o pracę, umów zleceń itp. wraz z aktami osobowymi.


Dodatkowo naszym Klientom proponujemy m.in.: 

  • sporządzanie polityki rachunkowości wraz z planem kont,
  • przygotowywanie uchwał,
  • przygotowywanie umów pożyczek od wspólników, udziałowców, osób trzecich,
  • sporządzanie dodatkowych sprawozdań i raportów zgodnie z wytycznymi Klientów,
  • pomoc w założeniu Sp. z o.o.,
  • założenie Sp. z o.o. na podstawie pełnomocnictwa udzielonego naszej spółce,
  • sprzedaż gotowych Sp. z o.o. gotowych do działania dzień po podpisaniu umowy sprzedaży w formie aktu notarialnego,
  • sporządzenie biznes planu,
  • wyprowadzanie zaległości podatkowych,
  • wyprowadzanie zaległości ZUS,
  • audyt bieżącego roku księgowego i poprzednich okresów rozliczeniowych,
  • wypełnienie dokumentów kredytowych.

Liczba wpisów księgowych  Pełna księgowość,
Fundacje,
Stowarzyszenia
Comarch ERP OPTIMA
Pełna księgowość,
Fundacje,
Stowarzyszenia
Comarch ERP XL
Program do fakturowania w cenie obsługi Zapraszamy do kontaktu mailowego  Zapraszamy do kontaktu telefonicznego
do 5  250 zł cena ustalana indywidualnie TAK biuro@taxform.pl 508 504 304
od 6 do 10 350 zł cena ustalana indywidualnie TAK biuro@taxform.pl 
 
508 504 304
od 11 do 25 450 zł cena ustalana indywidualnie TAK biuro@taxform.pl 
 
508 504 304
od 26 do 50 550 zł cena ustalana indywidualnie TAK biuro@taxform.pl 
 
508 504 304
od 51 do 75 750 zł cena ustalana indywidualnie TAK biuro@taxform.pl 
 
508 504 304
od 76 - 100 1000 zł cena ustalana indywidualnie TAK biuro@taxform.pl 
 
508 504 304
powyżej 100 cena ustalana indywidualnie cena ustalana indywidualnie TAK biuro@taxform.pl 
 
508 504 304
Obsługa kadrowo-płacowa
(stawka za 1 pracownika)
35 zł cena ustalana indywidualnie   biuro@taxform.pl 508 504 304
Konsultacje doradcze 150 zł/h cena ustalana indywidualnie      


 

KPiR i RYCZAŁT

prowadzenie podatkowej książki przychodów i rozchodów i ewidencji ryczałtu wraz z obsługą kadrowo-płacową


Nasze biuro w ramach prowadzenia podatkowej książki przychodów i rozchodów oraz ryczałtu oferuje m.in.:
  • prowadzenie ewidencji kosztów i przychodów,
  • prowadzenie ewidencji podatku od towarów i usług VAT (jeśli firma jest płatnikem VAT),
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych,
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia,
  • sporządzanie i składanie deklaracji do US i ZUS,
  • reprezentację podatnika przed urzędami,
  • comiesięczne podsumowanie KPiR w cenie usługi.

Obsługa kadrowo-płacowa w której skład wchodzą m.in:
  • sporządzanie listy płac,
  • sporządzanie deklaracji PIT-4,
  • sporządzanie raportów RMUA,
  • sporządzanie deklaracji ZUS i wysyłka drogą elektroniczną,
  • nadzór nad dokumentacją kadrową - w tym przygotowywanie umów o pracę, umów zleceń itp. wraz z aktami osobowymi.

Nasze biuro w ramach prowadzenia ewidencji ryczałtowych oferuje m.in.:
  • prowadzenie ewidencji przychodów zryczałtowanego podatku dochodowego,
  • prowadzenie ewidencji podatku od towarów i usług VAT(jeśli dotyczy),
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,
  • rozliczanie właścicieli,
  • sporządzanie i składanie deklaracji do Urzędu Skarbowego i ZUS,
  • reprezentację podatnika przed urzędami.

Obsługa kadrowo-płacowa w której skład wchodzą m.in:
  • sporządzanie listy płac,
  • sporządzanie deklaracji PIT-4,
  • sporządzanie raportów RMUA,
  • sporządzanie deklaracji ZUS i wysyłka drogą elektroniczną,
  • nadzór nad dokumentacją kadrową - w tym przygotowywanie umów o pracę, umów zleceń itp. wraz z aktami osobowymi.

Liczba dokumentów księgowych Książka przychodów i rozchodów, Ryczałt
Comarch ERP OPTIMA
Program do fakturowania w cenie obsługi Zapraszamy do kontaktu mailowego Zapraszamy do kontaktu telefonicznego
do 25 150 zł TAK biuro@taxform.pl 
 
508 504 304
do 50 175 zł TAK biuro@taxform.pl 
 
508 504 304
do 75 200 zł TAK biuro@taxform.pl 
 
508 504 304
do 100 250 zł TAK biuro@taxform.pl 
 
508 504 304
powyżej 100 cena ustalana indywidualnie TAK biuro@taxform.pl 
 
508 504 304
Obsługa kadrowo-płacowa
(stawka za 1 pracownika)
35 zł   biuro@taxform.pl 
 
508 504 304
Konsultacje doradcze 150 zł/h      

 

 

Współpracuj z naszym biurem od pierwszego dnia, kiedy pojawi się pomysł na Twój nowy biznes.


Spotkaj się nami, opowiedz czym chcesz się zajmować w swojej nowej firmie a resztę pozostaw nam:

  • wspólnie otworzymy Twoją nową firmę,
  • pomożemy wybrać najlepszą formę prowadzenia działalności,
  • pomożemy wybrać najlepszą formę opodatkowania,
  • podpowiemy czy Twoja firma powinna być płatnikiem VAT,
  • podpowiemy jakie koszty będą dla Twojej firmy najlepsze.


Już dziś umów się z nami na spotkanie!!!
startup@taxform.pl tel. 508 504 304

Wspieramy Młodych Przedsiębiorców
Specjalnie dla Was przygotowaliśmy cennik, na okres pierwszych 3 miesięcy Waszej nowej działalności gospodarczej.
Nie musisz określać się pakietami i liczbą dokumentów.


 

Zapłacisz za tyle dokumentów, ile my zaksięgujemy.

Ceny obowiązują od 1 sierpnia 2018 roku do 28 września 2018 roku

             

Książka przychodów i rozchodów,
Ryczałt                                                      

Pełna księgowość:
Sp. z o.o., 
Stowarzyszenia,
Fundacje
do 20 dokumentów do 20 wpisów księgowych
100 zł  250 zł
+ 20 zł za każde dodatkowe 10 dokumentów + 50 zł za każde dodatkowe 10 dokumentów

START Micro

START Maxi

 

W skład pakietu START Micro wchodzą podstawowe usługi W skład pakietu START Maxi wchodzą podstawowe usługi
  • prowadzenie Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów,
  • prowadzenie Ewidencji Przychodów Zryczałtowanych,
  • prowadzenie Ewidencji Zakupów i Sprzedaży VAT,
  • wyliczanie zobowiązań podatkowych z tytułu PIT i VAT,
  • sporządzanie i składanie deklaracji podatkowych drogą elektroniczną,
  • przygotowanie dokumentów zgłoszeniowych do US,
  • przygotowanie skierowań na badania,
  • przygotowanie podstawowych umów o pracę,
  • rejestrowanie i wyrejestrowywanie pracowników w ZUS,
  • sporządzanie listy płac,
  • wyliczanie zobowiązań wobec ZUS,
  • przekazywanie do ZUS dokumentów ubezpieczeniowych,
  • dedykowany księgowy,
  • program do fakturowania Fakturownia.pl do Pakietu Standard,
  • comiesięczna wysyłka dokumentów księgowych do biura zwykłym listem poleconym.
  • prowadzenie ksiąg rachunkowych (pełna księgowość),
  • prowadzenie Ewidencji Zakupów i Sprzedaży VAT,
  • wyliczanie zobowiązań podatkowych z tytułu PIT i VAT,
  • sporządzanie i składanie deklaracji podatkowych drogą elektroniczną,
  • księgowanie wyciągów bankowych,
  • przygotowanie dokumentów zgłoszeniowych do US,
  • przygotowanie skierowań na badania,
  • przygotowanie podstawowych umów o pracę,
  • rejestrowanie i wyrejestrowywanie pracowników w ZUS,
  • sporządzanie listy płac,
  • wyliczanie zobowiązań wobec ZUS,
  • przekazywanie do ZUS dokumentów ubezpieczeniowych,
  • dedykowany księgowy,
  • program do fakturowania Fakturownia.pl do Pakietu Standard,
  • comiesięczna wysyłka dokumentów księgowych do biura zwykłym listem poleconym.

 

cenny netto za 1 miesiąc obsługi ksiegowej

ceny obowiązują od 1 dnia rozpoczęcia działalności gospodarczej do zakończenia 3 miesiąca działalności nowej firmy.


Skontaktuj się z nami.

Imię i Nazwisko
Nazwa firmy
Telefon
E-mail
Treść
8 + 1 = ?