Cennik

Nasze biuro rachunkowe świadczy usługi księgowe skierowane do wszystkich podmiotów gospodarczych - tych małych, średnich i dużych firm. Niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa, nasza księgowość jest na najwyższym poziomie a wycena naszych usług zawsze jest bezpłatna.

 

 

Zobacz jakie dodatkowe korzyści wynikają ze współpracy z biurem rachunkowym Taxform.
 Dodatkowe korzyści dla Klientów.

 


PEŁNA KSIĘGOWOŚĆ

prowadzenie ksiąg handlowych wraz z obsługą kadrowo-płacową


Nasze biuro w ramach prowadzenia ksiąg handlowych oferuje m.in.:
  • prowadzenie ksiąg handlowych,
  • prowadzenie ewidencji podatku od towarów i usług VAT,
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych,
  • sporządzanie raportów miesięcznych i rocznych,
  • sporządzanie sprawozdań do GUS,
  • sporządzanie i składanie deklaracji do US i ZUS,
  • reprezentację spółki przed urzędami.


Obsługa kadrowo-płacowa w której skład wchodzą m.in:

  • sporządzanie listy płac,
  • sporządzanie deklaracji PIT-4,
  • sporządzanie raportów RMUA,
  • sporządzanie deklaracji ZUS i wysyłka drogą elektroniczną,
  • nadzór nad dokumentacją kadrową - w tym przygotowywanie umów o pracę, umów zleceń itp. wraz z aktami osobowymi.


Dodatkowo naszym Klientom proponujemy m.in.: 

  • sporządzanie polityki rachunkowości wraz z planem kont,
  • przygotowywanie uchwał,
  • przygotowywanie umów pożyczek od wspólników, udziałowców, osób trzecich,
  • sporządzanie dodatkowych sprawozdań i raportów zgodnie z wytycznymi Klientów,
  • pomoc w założeniu Sp. z o.o.,
  • założenie Sp. z o.o. na podstawie pełnomocnictwa udzielonego naszej spółce,
  • sprzedaż gotowych Sp. z o.o. gotowych do działania dzień po podpisaniu umowy sprzedaży w formie aktu notarialnego,
  • sporządzenie biznes planu,
  • wyprowadzanie zaległości podatkowych,
  • wyprowadzanie zaległości ZUS,
  • audyt bieżącego roku księgowego i poprzednich okresów rozliczeniowych,
  • wypełnienie dokumentów kredytowych.

Pełna księgowość:
Sp. z o.o.,
Stowarzyszenia,
Fundacje

Pakiet START

Pakiet MINI

Pakiet OPTI

Pakiet PRO

Pakiet MAXI

350 zł

od 500 zł

od 700 zł od 1000 zł cena ustalana indywidualnie

 do 15 dokumentów księgowych

do 25 dokumentów księgowych

do 50 dokumentów księgowych do 100 dokumentów księgowych powyżej 500 dokumentów księgowych
każde następne 10 dokumentów 100 zł każde następne 10 dokumentów 70 zł każde następne 10 dokumentów 65 zł każde następne 10 dokumentów 60 zł cena ustalana indywidualnie

Aplikacja mobilna eTaxform w cenie obsługi

Aplikacja mobilna eTaxform w cenie obsługi

Aplikacja mobilna eTaxform w cenie obsługi

Aplikacja mobilna eTaxform w cenie obsługi

Aplikacja mobilna eTaxform w cenie obsługi

Program Fakturownia.pl w cenie obsługi

Program Fakturownia.pl w cenie obsługi

Program Fakturownia.pl w cenie obsługi Program Fakturownia.pl w cenie obsługi Program Fakturownia.pl w cenie obsługi

Obsługa kadrowo-płacowa 45 zł za 1 pracownika

Obsługa kadrowo-płacowa 45 zł za 1 pracownika

Obsługa kadrowo-płacowa 45 zł za 1 pracownika Obsługa kadrowo-płacowa 45 zł za 1 pracownika Obsługa kadrowo-płacowa 45 zł za 1 pracownika
Dedykowana księgowa Dedykowana księgowa Dedykowana księgowa Dedykowana księgowa Dedykowana księgowa

Napisz lub zadzwoń
biuro@taxform.pl
509 506 506

Napisz lub zadzwoń
biuro@taxform.pl
509 506 506

Napisz lub zadzwoń
biuro@taxform.pl
509 506 506

Napisz lub zadzwoń
biuro@taxform.pl
509 506 506

Napisz lub zadzwoń
biuro@taxform.pl
509 506 506

     

Najczęściej wybierany przez naszych Klientów

 


Pakiet START - ceny obowiązują przez pierwsze 3 miesiące współpracy.
Pakiet MINI - dla małych spółek.
Pakiet OPTI - pakiet dla małych i średnich spółek, dający stablizację ceny obsługi księgowej.
Pakiet PRO - najczęściej wybierany pakiet przez naszych Klientów. Średnia liczba dokumentów księgowych w zakresie 100-300 wpsiów księgowych.
Pakiet MAXI - pakiet stworzony dla większych spółek.

Pakiety księgowe, które oferujemy Państwu pozwolą zoptymalizować wydatki na księgowość. Chcąc zadbać o przejrzystość zasad naliczania liczby dokumentów przypominamy, że na liczbę dokumentów składają się: faktury sprzedaży, faktury zakupu, paragony, raporty z kas fiskalnych, rachunki, delegacje a także dowody wewnętrzne, czyli np. amortyzacja, lista płac, składki na ubezpieczenie społeczne właściciela. Dodatkowo w przypadku pełnej księgowości na liczbę dokumentów księgowych składają się także wyciągi bankowe (jedna strona wyciągu jest liczona jako jeden dokument księgowy).


Podstawowe usługi wchodzące w skład obsługi księgowej
  • prowadzenie Ewidencji Zakupów i Sprzedaży VAT,
  • wyliczanie zobowiązań podatkowych z tytułu PIT i VAT,
  • sporządzanie i składanie deklaracji podatkowych drogą elektroniczną w tym CIT, PIT, VAT, Jednolity Plik Kontrolny,,
  • księgowanie wyciągów bankowych,
  • przygotowanie dokumentów zgłoszeniowych do US,
  • przygotowanie skierowań na badania,
  • przygotowanie podstawowych umów o pracę,
  • rejestrowanie i wyrejestrowywanie pracowników w ZUS,
  • sporządzanie listy płac,
  • wyliczanie zobowiązań wobec ZUS,
  • przekazywanie do ZUS dokumentów ubezpieczeniowych,
  • dedykowany księgowy,
  • program do fakturowania Fakturownia.pl.


 

KPiR i RYCZAŁT

prowadzenie podatkowej książki przychodów i rozchodów i ewidencji ryczałtu wraz z obsługą kadrowo-płacową


Nasze biuro w ramach prowadzenia podatkowej książki przychodów i rozchodów oraz ryczałtu oferuje m.in.:
  • prowadzenie ewidencji kosztów i przychodów,
  • prowadzenie ewidencji podatku od towarów i usług VAT (jeśli firma jest płatnikem VAT),
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych,
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia,
  • sporządzanie i składanie deklaracji do US i ZUS,
  • reprezentację podatnika przed urzędami,
  • comiesięczne podsumowanie KPiR w cenie usługi.

Obsługa kadrowo-płacowa w której skład wchodzą m.in:
  • sporządzanie listy płac,
  • sporządzanie deklaracji PIT-4,
  • sporządzanie raportów RMUA,
  • sporządzanie deklaracji ZUS i wysyłka drogą elektroniczną,
  • nadzór nad dokumentacją kadrową - w tym przygotowywanie umów o pracę, umów zleceń itp. wraz z aktami osobowymi.

Nasze biuro w ramach prowadzenia ewidencji ryczałtowych oferuje m.in.:
  • prowadzenie ewidencji przychodów zryczałtowanego podatku dochodowego,
  • prowadzenie ewidencji podatku od towarów i usług VAT(jeśli dotyczy),
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,
  • rozliczanie właścicieli,
  • sporządzanie i składanie deklaracji do Urzędu Skarbowego i ZUS,
  • reprezentację podatnika przed urzędami.

Obsługa kadrowo-płacowa w której skład wchodzą m.in:
  • sporządzanie listy płac,
  • sporządzanie deklaracji PIT-4,
  • sporządzanie raportów RMUA,
  • sporządzanie deklaracji ZUS i wysyłka drogą elektroniczną,
  • nadzór nad dokumentacją kadrową - w tym przygotowywanie umów o pracę, umów zleceń itp. wraz z aktami osobowymi.
Uproszczona księgowość:
Książka przychodów i rozchodów
Ryczałt
Pakiet Tax10 Start

Pakiet Tax20

Pakiet Tax100

Pakiet Tax500+

od 100 zł od 200 zł od 400 zł cena ustalana indywidualnie
do 10 dokumentów do 20 dokumentów do 100 dokumentów powyżej 500 dokumentów
każde następne 10 dokumentów - 45 zł każde następne 10 dokumentów - 35 zł każde następne 10 dokumentów - 30 zł cena ustalana indywidualnie
Aplikacja mobilna eTaxform w cenie obsługi

Aplikacja mobilna eTaxform w cenie obsługi

Aplikacja mobilna eTaxform w cenie obsługi

Aplikacja mobilna eTaxform w cenie obsługi

Program Fakturownia.pl w cenie obsługi Program Fakturownia.pl w cenie obsługi Program Fakturownia.pl w cenie obsługi Program Fakturownia.pl w cenie obsługi
Obsługa kadrowo-płacowa 45 zł za 1 pracownika Obsługa kadrowo-płacowa 45 zł za 1 pracownika Obsługa kadrowo-płacowa 45 zł za 1 pracownika Obsługa kadrowo-płacowa 45 zł za 1 pracownika
Kadry dla właściciela w cenie obsługi Kadry dla właściciela w cenie obsługi Kadry dla właściciela w cenie obsługi Kadry dla właściciela w cenie obsługi
Dedykowana księgowa Dedykowana księgowa Dedykowana księgowa Dedykowana księgowa

Napisz lub zadzwoń
biuro@taxform.pl
509 506 506

Napisz lub zadzwoń
biuro@taxform.pl
509 506 506

Napisz lub zadzwoń
biuro@taxform.pl
509 506 506

Napisz lub zadzwoń
biuro@taxform.pl
509 506 506

 

Najczęściej wybierany przez naszych Klientów

   

 

Pakiet TAX10 Start - dla nowopowostałych firm (otwarcie firmy maj, czerwiec, lipiec 2020 roku i obowiązuje tylko w tych 3 miesiącach).
Pakiet TAX20 - dedytkowany jest większości Przedsiębiorców, ktorych liczba dokumentów księgowych kształtuje się od 1 do 499 dokumentów miesięcznie.
Pakiet TAX100 - pakiet dla działalnosci gospodarczych, najczęściej wybierany przez średniej wielkości firmy.
Pakiet TAX500+ - stworzony dla firm, które generują od 500 dokumentów księgowych miesięcznie.
 

Pakiety księgowe, które oferujemy Państwu pozwolą zoptymalizować wydatki na księgowość. Chcąc zadbać o przejrzystość zasad naliczania liczby dokumentów przypominamy, że na liczbę dokumentów składają się: faktury sprzedaży, faktury zakupu, paragony, raporty z kas fiskalnych, rachunki, delegacje a także dowody wewnętrzne, czyli np. amortyzacja, lista płac, składki na ubezpieczenie społeczne właściciela. 

Podstawowe usługi wchodzące w skład obsługi księgowej
  • prowadzenie Ewidencji Zakupów i Sprzedaży VAT,
  • wyliczanie zobowiązań podatkowych z tytułu PIT i VAT,
  • sporządzanie i składanie deklaracji podatkowych drogą elektroniczną w tym PIT, VAT, Jednolity Plik Kontrolny,,
  • przygotowanie dokumentów zgłoszeniowych do US,
  • przygotowanie skierowań na badania,
  • przygotowanie podstawowych umów o pracę,
  • rejestrowanie i wyrejestrowywanie pracowników w ZUS,
  • sporządzanie listy płac,
  • wyliczanie zobowiązań wobec ZUS,
  • przekazywanie do ZUS dokumentów ubezpieczeniowych,
  • dedykowany księgowy,
  • program do fakturowania Fakturownia.pl.

 

Skontaktuj się z nami.

Imię i Nazwisko
Nazwa firmy
Telefon
E-mail
Treść
5 + 4 = ?