Zakres obowiązków:
Wymagania
- kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa klientów biura oraz pracowników,
- przygotowywanie dokumentów kadrowych w pełnej zgodności z obowiązującymi przepisami prawa pracy,
- samodzielne naliczanie wynagrodzeń oraz zapewnienie ich zgodności z przepisami prawa pracy, przepisami podatkowymi oraz ubezpieczeń społecznych,
- rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich, naliczanie wynagrodzeń w wyznaczonym terminie,
- tworzenie oraz uzupełnianie teczek akt osobowych,
- przygotowanie i wysyłka deklaracji do ZUS, PFRON, PPK,
- bieżąca obsługa kadrowo-płacowa klientów.
Wymagania
- min. 5 lat doświadczenia na stanowisku związanym obsługą kadr i płac,
- znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatkowych,
- praktyczna znajomość zagadnień z zakresu naliczania wynagrodzeń oraz rozliczania umów cywilno-prawnych,
- praktyczna znajomość naliczania składek w przypadku jednoosobowych działalności gospodarczych,
- bardzo dobra znajomość programu Płatnik,
- znajomość Comarch ERP OPTIMA,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej i terminowość wykonywanych działań.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- system szkoleń,
- bardzo dobre warunki pracy.